Billboardy ožívají: 6 kreativních strategií, jak upoutat pozornost v přeplněném světě

Proč technologické giganty investují do out-of-home reklamy? Odhalte tajemství, jak i vaše značka může využít billboardy k vytvoření nezapomenutelných kampaní.


Futuristiká noční ulice s dynamickými digitálními billboardy a 3D prvkem

Přestože lidé někdy podceňují účinnost out-of-home reklamy, billboardy zažívají oživení. Podle společnosti Magna byla venkovní reklama jedinou tradiční reklamní metodou, která v roce 2018 rostla.

A paradoxně jsou to právě ikonické technologické společnosti - například Google, Spotify a Netflix -, které jsou hnací silou tohoto oživení.

Navzdory svému nedávnému růstu musí dnes venkovní reklama upoutat pozornost rychleji než kdykoli předtím. Spotřebitelé jsou neustále bombardováni reklamami a jsou zvyklí ignorovat nebo eliminovat "hluk".

Aby společnosti vynikly, využívají billboardy kreativními a novými způsoby, jak zaujmout představivost, pozornost a nakonec i obchod spotřebitelů.

Překročte rámec billboardu

Billboard pro lyžařské středisko Mammoth Mountain se vymyká z řady - a to doslova. Kreativní designéři se neomezili na fyzický billboard, ale upoutali pozornost tím, že šli za jeho hranice. Snowboardista vznášející se nad ním je nečekaný a odlišný, což této reklamě umožňuje vyniknout. Použití jednoduchého bílého/sněhového pozadí a loga také pomáhá přitáhnout pozornost.

Používejte humor

Společnost Spotify se sice zabývá digitálními technologiemi, ale aby upoutala pozornost mileniálů offline, vytvořila kampaň založenou na populárních memech. Billboard funguje, protože používá srozumitelný humor a dobře překlenuje propast mezi digitálním a reálným světem.

Integrace orientačního bodu

Aby tvůrčí tým zdůraznil mnoho barev mixérů KitchenAid, použil tento inovativní přístup a představil různobarevný stojanový mixér v závislosti na měnících se barvách věže CNN v Torontu v pozadí.

Tato kampaň byla možná díky použití digitálního billboardu, který umožňoval měnit obraz podle potřeby.

Hrajte si s vesmírem

Všichni jsme slyšeli frázi "méně je více". Hra s prostorem může být skvělým způsobem, jak někoho přimět k dvojímu pohledu na váš inzerát.

V tomto případě se použití menší části tabule dokonale hodí ke kampani společnosti Denver Water na ochranu životního prostředí.

Použití po sobě jdoucích billboardů

Společnost Oreo chtěla zdůraznit, že sdílení sušenek Oreo je způsob, jak se spojit s ostatními. A na jakém jiném místě to udělat než na Times Square, jednom z nejikoničtějších billboardových míst na světě?

Pomocí tuctu propojených digitálních billboardů je kampaň schopna ukázat, jak se Oreo předávají, sdílejí a vychutnávají. První velký nápis upoutá pozornost a vzbudí zájem; přesouvání obrázků z billboardu na billboard vnáší do hry prvek interakce.

Budoucnost zahrnuje billboardy

Začlenění digitálních technologií do venkovní reklamy digitálními billboardovými společnostmi podporuje růst tohoto média. Očekává se, že výdaje na reklamu na digitálních billboardech vzrostou v letošním roce (2019) o 16 %.

Digitální billboardy jsou obzvláště účinné při upoutávání pozornosti spotřebitelů a nabízejí přístup zaměřený na obsah, který může přilákat diváky všech věkových kategorií a prostředí.

Přemýšlením mimo rámec billboardů a využitím nových technologií může vaše společnost efektivně vyniknout na přesyceném digitálním trhu a kreativně využít venkovní reklamu.


Mohlo by vás zajímat