Jak získat více odběratelů na YouTube: 27 osvědčených strategií

Zvyšte svůj počet sledujících organicky a proměňte diváky v loajální odběratele pomocí těchto účinných metod.


Stoupající křivka s ikonami odběru YouTube

Zajímá vás, jak získat více odběratelů na YouTube?

Pro zvýšení počtu odběratelů neexistuje žádná stříbrná kulka, ale existují osvědčené metody, které nevyžadují utrácení peněz za reklamy.

Pomocí těchto strategií můžete zvýšit počet odběratelů svého kanálu YouTube na více než 1 milion.

Klíčové poznatky

  • Zaměřte se neúnavně na své publikum a zvyšte počet odběratelů. Vytvářejte vysoce kvalitní a užitečná videa, která se točí kolem jasného konceptu kanálu.

  • Stejně jako u SEO je důležité zaměřit se na správná klíčová slova. Vytvořte si strategii, která se zaměří na relevantní klíčová slova prostřednictvím konzistentního plánu publikování.

  • Udělejte svá videa co nejlákavější. Optimalizujte titulky, vytvořte poutavé miniatury a přidejte značky, které usnadní vyhledávání vašich videí.

  • Vytvářejte komunitu a spolupracujte s ní. Odpovídejte na co nejvíce komentářů, zvažte hostování Q&As a spolupracujte s dalšími tvůrci obsahu, abyste rozšířili svůj dosah.

  • Propagujte svá videa na vrcholu relevantních výsledků vyhledávání na YouTube pomocí reklam na YouTube.

  • Využijte všechny funkce a vlastnosti platformy ke zvýšení počtu odběratelů. Můžete například přidávat karty YouTube, vytvářet vodoznaky předplatného nebo přidávat do videí koncové karty.

  • Propagujte svůj kanál na dalších marketingových kanálech a vkládejte videa na své webové stránky.

Způsoby, jak zvýšit počet odběratelů na YouTube

Zajímá vás, jak zvýšit počet svých odběratelů na YouTube? Existuje jednoduchý vzorec, který používám k získání spousty bezplatných odběratelů YouTube. V následujících částech se budeme podrobně zabývat jednotlivými kroky.

Nemáte čas přečíst si celý příspěvek? Pak se podívejte na video níže a dozvíte se, jak jsem za necelý rok získal více než 100 000 odběratelů na YouTube:

Vytvářejte vysoce kvalitní a užitečný obsah

Pokud chcete rychle zvýšit počet svých odběratelů, vytváření průměrného obsahu vám nepomůže.

YouTube je plný průměrných videí. Tím, že se k nim přidáte, nijak nevyniknete. Místo toho vytvářejte vysoce kvalitní obsah, který chce vaše publikum sledovat hned po jeho zveřejnění.

To koneckonců dělá i předplatitel. Přihlásí se k odběru aktualizací, kdykoli zveřejníte nový obsah.

Zde se dozvíte, jak zajistit, aby vaše videa stála za to, aby jim diváci věnovali čas:

  • Vytvořte relevantní obsah: Vytvářejte pouze obsah, který rezonuje s vaší cílovou skupinou. Pokud je nějaké téma nezajímá, neměli byste na něj vytvářet video.

  • Jděte do hloubky: Pokud video používáte ke vzdělávání nebo informování publika, nezabývejte se pouze povrchními informacemi. Poskytněte jedinečné postřehy a užitečné informace, které pomohou vašemu publiku vyřešit jeho problém. Po vašem zhlédnutí by neměli mít potřebu klikat na další video.

  • Napište si scénář: Udrží vás v obraze a pomůže vám lépe strukturovat video.

  • Buďte autentičtí: Lidé se hlásí k tvůrcům, se kterými jsou spřízněni. Chtějí slyšet od skutečných lidí, takže buďte sami sebou.

Zlepšete produkční kvalitu svých videí na YouTube

Máte pocit, že děláte všechno správně, ale stále se vám nedaří získat odběratele? Problémem může být kvalita produkce.

Usnadněte a zpříjemněte si sledování videí pomocí následujících tipů:

  • Kupte si kvalitní kameru. Pokud si ji zatím nemůžete dovolit, použijte raději chytrý telefon než webovou kameru notebooku.

  • Kupte si kvalitní mikrofon a mluvte zřetelně.

  • Používejte tříbodové osvětlení, aby vás diváci viděli.

  • Pokud nahráváte video ve stylu mluvící hlavy, ujistěte se, že je dobře vidět váš obličej.

Trochu času budete chtít věnovat úpravě videí, abyste je vyladili. To může zahrnovat přidání titulní obrazovky, hudby a pohyblivé grafiky. Můžete také upravit drobné chyby, ale s občasným přehmatem bych si příliš hlavu nelámal.

Zde je moje nedávné video, na kterém můžete vidět, jaký dopad může mít skvělé osvětlení, kamera a střih:

Pokud nejste zkušený editor videa, můžete najít někoho, kdo vám s projektem pomůže.

Případně můžete použít editační software s umělou inteligencí, jako je invideo, který proces automatizuje. Další možností je zakoupit si sadu pro střih videa a naučit se vše dělat sami.

Mějte koncept Clear Channel

Když se podíváte na nejlepší kanály YouTube, zjistíte, že většina z nich se drží nějakého tématu.

Stačí se podívat na můj kanál:

Stačí jeden pohled a vidíte, že jde o marketing. Je tomu tak z několika důvodů.

Za prvé, a to je možná nejdůležitější pro každého, kdo chce zvýšit počet svých odběratelů pomocí YouTube marketingu, mi to pomáhá sladit se záměrem vyhledávání na platformě.

YouTube, stejně jako Google, chce pro každé vyhledávání servírovat ta nejlepší doporučení videí. Pokud tedy vytvářím obsah pouze o marketingu, je pro algoritmus mnohem snazší pochopit, koho můj kanál zajímá a jaký druh vyhledávání by měl můj obsah obsahovat.

Silné téma také udržuje zaměření na mou cílovou skupinu. Ti tak vědí, co mohou od mého kanálu očekávat - že je to místo, kde získají marketingové rady. Takže přihlášení k odběru je pro udržení si přehledu o trendech a náskoku před konkurencí naprosto bezproblémové.

Vytvoření strategie pro klíčová slova na YouTube

Když většina lidí začíná výzkumem klíčových slov na YouTube, zaměřuje se nejprve na nejoblíbenější a nejobjemnější klíčová slova.

Doporučuji vám postupovat trochu jinak, zejména pokud je váš kanál nový. Místo populárních klíčových slov hledejte klíčová slova, která jsou relevantní a zároveň dosažitelná.

Řekněme, že chcete vytvořit kanál, který se zabývá tématem "kreslení tužkou".

Jedním ze způsobů, jak vyvinout nápady na obsah, je jednoduše zadat do vyhledávače YouTube široké klíčové slovo, například "kreslení tužkou".

YouTube je druhým největším vyhledávačem na světě, takže víme, že zde existují relevantní data.

Pokud zadáte hlavní klíčové slovo, zobrazí se vám navrhovaná témata.

Tato témata jsou poněkud široká, takže možná budete chtít ke klíčové frázi přidat něco stručnějšího.

Přidejme například slovo "tutoriál". Nyní se objevují stručnější klíčová slova.

Skutečnost, že se tato klíčová slova objevují v návrzích, nám dává vědět, že lidé tato videa vyhledávají.

Můžete namítnout, že na tato klíčová slova je velká konkurence.

To je sice pravda, ale později v tomto příspěvku zjistíme, jak přimět lidi, aby se na naše videa dívali, i když je konkurence velká - takže si s touto částí zatím nedělejte starosti.

Skvělé na tomto přístupu je, že vám dává výchozí bod.

Pokud chceme vytvářet obsah pro určitý výklenek, tato technika nám napoví, jaké druhy obsahu již lidé mají zájem prohlížet.

Ubersuggest je další skvělý nástroj pro výzkum klíčových slov na YouTube. Stačí zadat hlavní frázi a kliknout na Nápady na klíčová slova v postranním panelu a zobrazí se vám více než 400 klíčových slov, která můžete zvážit.

K rozvoji nápadů na obsah můžete také použít nástroj Google Keyword Planner. To proto, že mezi výsledky vyhledávání Google a YouTube bude existovat určitá provázanost.

Zůstaňme u tématu "kreslení tužkou".

I když si možná myslíte, že 100 vyhledávání není mnoho, je důležité si uvědomit, že se nutně nechceme umístit na nejpopulárnější výrazy v našem oboru - alespoň ne hned.

Sto vyhledávání je pro nás na začátku YouTube SEO kampaně více než dost, protože to zvyšuje pravděpodobnost zobrazení našeho obsahu.

Stačí se podívat, co se stane, když zadám klíčové slovo "tužka s bílým uhlím".

Neexistují žádné plně optimalizované tituly nebo dokonce videa založená pouze na "bílé uhelné tužce". To představuje příležitost, jak si vybudovat dynamiku ve výklenku YouTube.

Vytvoření konzistentní produkční kadence YouTube

Pokud chcete budovat kanál a rozšiřovat základnu odběratelů, musíte videa zveřejňovat konzistentně.

Pomůže vám to konkurovat (a rychle překonat) kanálům, které videa zveřejňují nepravidelně, a dává to lidem důvod k odběru.

Pokud si chcete zachovat jednoduchost, zvolte kadenci produkce tak, že se podíváte, co dělá vaše konkurence, a pak ji překonáte.

Pokud například publikují jednou měsíčně, publikujte dvakrát měsíčně. Někdy je však nejlepší plán ten, kterého se můžete držet. Důležitá je konzistence, protože díky ní se stávající odběratelé budou vracet pro další. Výsledkem bude více zhlédnutí na YouTube a lepší zapojení.

V mém případě zveřejňuji videa dvakrát týdně nebo přibližně osmkrát až desetkrát měsíčně:

K soustavnému zveřejňování obsahu nemusíte být u počítače - můžete použít funkci plánování poskytovanou společností Google.

Pokud chcete naplánovat video, nahrajte ho jako obvykle a poté klikněte na Naplánovat v sekci Viditelnost.

Nyní zadejte datum a čas, kdy má být video spuštěno.

Pokud se lidé přihlásí k odběru vašeho kanálu, dostanou zprávu, až bude video živě vysíláno.

Pokud máte platformu pro správu sociálních médií, nezapomeňte si toto datum naplánovat. Tím zajistíte, že tweety, aktualizace Meta a příspěvky na LinkedIn budou odeslány současně.

Možná budete chtít rozeslat zprávu na všechny příslušné e-mailové seznamy.

Zvažte rozložení zpráv, abyste nebombardovali lidi na několika platformách najednou.

Zvažte převedení dlouhých videí do několika krátkých videí

Pokud máte problémy s každodenním vytvářením nápadů na obsah, zvažte rozdělení delších videí na několik kratších a jejich zveřejnění jako krátkých videí na YouTube.

YouTube Shorts je funkce platformy pro krátká videa, která konkuruje službě TikTok. Shorts mají více než 70 milionů denních zhlédnutí a více než 2 miliardy aktivních uživatelů měsíčně.

Stručně řečeno, tato funkce je skvělým způsobem, jak oslovit nové publikum.

Pravidelně vytvářím krátké filmy sestříháním částí svých delších videí. Zde je příklad mého vysvětlení clickbaitu:

Shorts mi umožňují vytvářet desítky dalších videí bez velké práce navíc. To znamená více příležitostí, jak zaujmout a zapojit odběratele. Shorts jsou také ideální pro sdílení na sociálních sítích - což pravidelně dělám na X.

Optimalizujte své titulky

Optimalizace titulků může zvýšit počet kliknutí, zobrazení a odběratelů.

Doporučuji, abyste do všech svých titulků zahrnuli následující tři prvky:

  • Klíčové slovo. Tím zvýšíte šanci, že YouTube vaše video zařadí do výsledků vyhledávání. Uživatele to také upozorní na to, že vaše video odpovídá jejich záměru.

  • Emotivní jazyk. Titulky by měly být co nejlákavější, aby uživatele přiměly ke kliknutí.

  • Hodnota pro uživatele. Co uživatel získá ze sledování vašeho videa? Zkuste se podělit o to, co se naučí nebo uvidí.

Zde je skvělý příklad z mého vlastního kanálu.

Klíčové slovo "in-person podcasts" mám hned na začátku názvu. Používám však také emotivní jazyk (zamilovanost) a ukazuji, co se uživatelé dozvědí (proč jsou osobní podcasty lepší než online podcasty).

Pokud se chcete dozvědět o výhodách osobních podcastů, kliknete, že?

Používejte poutavé miniatury

Miniatury jsou malé obrázky, které uživatelé vidí ve výsledcích vyhledávání nebo v postranním panelu - a mohou mít velký vliv na míru zobrazení.

Využijte tento prostor co nejlépe vytvořením lákavého obrázku, který uživatele přiměje ke kliknutí. Nemusíte uživateli říkat, o čem přesně video je. To je úkolem názvu a popisu, ale musíte je podpořit tím, že zajistíte, aby miniatura alespoň trochu souvisela s vaším tématem.

Skvělá je miniatura od Justa Joshe a jeho recenze IdeaPadu Pro 5.

Na obrázku nepoužívá značku Lenovo a nemá ani jasný obrázek notebooku. Místo toho podporuje své téma a značku obrázkem sebe sama, podtitulkem označujícím notebook za "krále hodnoty" a kreslenou korunkou.

Zahrnutí vlastního obrázku do miniatury je prakticky povinné, pokud chcete budovat osobní značku. Dělají to tak největší tvůrci obsahu na světě (lidé jako MrBeast):

Miniaturu můžete vytvořit pomocí Canva. Má desítky úžasných šablon, které si můžete zdarma přizpůsobit, a ještě více jich mají k dispozici členové Canva Pro.

Pomocí intuitivního editoru obrázků v aplikaci Canva můžete šablonu přizpůsobit své značce a nahrát do ní vlastní obrázky. Pokud nemáte vlastní obrázky, které byste mohli použít, můžete si vybrat z knihovny stockových a vlastních obrázků Canva.

Vytváření lepších popisů na YouTube

Popis na YouTube je textové pole, které se zobrazuje po straně miniatur na stránce s výsledky vyhledávání na YouTube a pod videem, když na něj kliknete.

YouTube je používá k hodnocení vašich videí. Čím více informací tedy můžete platformě poskytnout, tím lépe. Zvláště důležité je uvést klíčová slova na začátku popisu, stejně jako to dělám u tohoto videa zaměřeného na "jak napsat příspěvek na blog":

Popisy jsou také příležitostí, jak divákům poskytnout více informací o vašem tématu, vašem kanálu a vaší zastřešující značce. Využijte je tedy naplno.

Do svých popisů můžete přidat spoustu věcí, aby byly co nejvíce informativní. Patří mezi ně:

  • Podrobný popis videa (někteří lidé rádi připojují úplný přepis).

  • Časové značky klíčových částí videa

  • Odkazy na související videa

  • Odkazy na další zdroje nebo značky zmíněné ve videu

Ať už do popisu videa napíšete cokoli, nezapomeňte na konec přidat odkaz k odběru. To lze snadno provést přidáním "?sub_confirmation=1" na konec adresy URL kanálu nebo vytvořením zkráceného kódu.

Uvádím také odkazy na své další profily na sociálních sítích a na svou agenturu. Když už zvyšujeme počet našich odběratelů na YouTube, můžeme také zvýšit počet sledujících na našich dalších profilech, ne?

Přidávání značek do videí

Značka YouTube je slovo nebo fráze, kterou můžete použít, abyste pomohli algoritmu a divákům pochopit, čeho se vaše video týká. Jejich přidání může zvýšit vaše šance na umístění na relevantní výrazy, proto věnujte nějaký čas výběru těch nejrelevantnějších.

I když budete chtít zahrnout populární značky, nebuďte zavádějící. Místo toho uveďte několik opravdu konkrétních tagů, které popisují vaše video, a pak přidejte několik širokých tagů souvisejících s žánrem.

Použití karet YouTube

Anotace YouTube bývaly nejlepším způsobem, jak zaujmout uživatele přímým přidáním odkazů a dalšího obsahu do videa.

Anotace však působily rušivě, a proto byly v roce 2019 zrušeny.

Dnes máte možnost používat karty YouTube. Do videa můžete přidat až pět karet s vlastním obrázkem, textem a výzvou k akci.

Vytvořte si vlastní kartu ve Studiu YouTube.

  • Klikněte na Obsah, vyberte video, pro které chcete vytvořit kartu, a klikněte na ikonu tužky.

  • Na následující stránce klikněte na Karty.

  • Klikněte na Přidat kartu a vyberte jednu z karet, které chcete přidat. Jedná se o Karty kanálů (které mohou propagovat druhý kanál), Karty odkazů (které umožňují odkazovat na jiné webové stránky), Karty videí (které umožňují propagovat jiná videa) a Karty playlistů (které umožňují odkazovat na playlisty videí).

Na jedno video můžete použít až pět karet. Po dokončení zavřete okno. Vaše video se automaticky aktualizuje.

Zapojení do komentářů diváků YouTube

Reagování na komentáře je jednoduchý, ale účinný způsob, jak zapojit uživatele. Dáte tím divákům najevo, že si jejich názorů vážíte. Navíc skutečnost, že se snažíte, je může přimět k odběru.

Pokud je komentář pozitivní, reagujte rychle a poděkujte uživatelům za jejich zpětnou vazbu nebo připomínky. Nemusíte toho napsat mnoho, ale buďte co nejupřímnější a pokud možno svou reakci přizpůsobte svým potřebám.

Pokud dostanete negativní komentáře ke svým videím na YouTube, prodleně se touto zpětnou vazbou zabývejte. To může zvýšit počet vašich odběratelů YouTube, protože lidé tuto interakci uvidí a ocení, že se angažujete.

Můžete jim poděkovat za konstruktivní kritiku a dát jim najevo, že se pokusíte jejich obavy řešit v příštích videích. Ale nepouštějte se do souboje s trolly. Hnusné nebo nekonstruktivní komentáře raději ignorujte.

Q&A naživo

Pokud chcete skutečně poznat své odběratele a povzbudit více lidí, aby stiskli tlačítko sledovat, zvažte uspořádání relace Q&A nebo webináře pomocí služby YouTube Live.

YouTube Live je funkce platformy pro živé vysílání, která vám umožňuje vysílat živě pro odběratele odkudkoli na světě. K dispozici je také živý chat, který umožňuje vašim odběratelům mluvit s vámi v reálném čase.

Na YouTube jsou v jednu chvíli živě stovky lidí.

Můžete se k nim připojit živým přenosem z telefonu, webové kamery nebo dekodéru (který umožňuje streamovat hry).

Živý přenos je snadný. Jediné, co potřebujete, je ověřený kanál, abyste mohli začít. Pak přejděte na YouTube a klikněte na Přejít na živé vysílání pod tlačítkem Vytvořit.

Vyzkoušejte to s dostatečným předstihem před prvním plánovaným živým vysíláním, protože spuštění prvního vysílání může trvat 24 hodin. Od té doby však můžete živé vysílání spustit okamžitě.

Zvažte spolupráci s dalšími tvůrci YouTube

Spolupráce může masivně zvýšit vaše úsilí o videomarketing.

Nic vám nebrání v tom, abyste vytvořili vlastní spolupráci, ať už se jedná o jednorázové cameo na kanálu někoho jiného, nebo o trvalou spolupráci s jedním či více tvůrci.

Udělejte si brainstorming několika nápadů na funkce a pak oslovte youtubery ve svém vlastním nebo podobném oboru. Zpočátku je pravděpodobně nejlepší zaměřit se na youtubery s podobným počtem sledujících. Jakmile budete mít za sebou jednu nebo dvě spolupráce, nebojte se oslovit významnější hvězdy YouTube.

Zvažte reklamy na YouTube

Vím, že jsem řekl, že můžete zvýšit počet bezplatných odběratelů YouTube bez placených reklam - a rozhodně můžete použít výše uvedené strategie. Možná by se však vyplatilo investovat do reklamy na YouTube, jakmile se trochu rozrostete.

Existuje pět typů reklam na YouTube, ale nejlepší sázkou budou pravděpodobně reklamy na objevování. Tyto reklamy jsou viditelné na domovské stránce YouTube, ve výsledcích vyhledávání a v seznamu doporučených videí uživatele.

Tyto inzeráty jsou diskrétní. Nejlepší ze všeho je, že platíte pouze tehdy, když uživatel klikne na vaši reklamu.

Vytvoření reklamní kampaně na YouTube je snadné. Začněte na stránce Google Ads a klikněte na Nová kampaň.

Klikněte na Vytvořit kampaň bez vedení cíle a poté jako typ kampaně vyberte Video.

Dále vyberte nejvhodnější podtyp kampaně. Video views je dobrou volbou.

Nyní můžete kampaň nakonfigurovat. Dejte jí název, zadejte rozpočet a data, zrušte zaškrtnutí Video partners on Google Display Network, aby se reklama zobrazovala pouze na YouTube, a zvolte své umístění.

V dolní části stránky začněte vytvářet reklamu přidáním adresy URL videa, které chcete propagovat. Vyberte In-feed video ads, aby se vaše reklama zobrazovala ve výsledcích vyhledávání.

Poté si můžete vybrat miniaturu, dát inzerátu titulek a popis a pojmenovat ho. Nastavte maximální cenu za zobrazení (CPV) a poté klikněte na Vytvořit kampaň.

Vložení obsahu YouTube na relevantní stránky

Nenechávejte svá videa ležet na YouTube. Integrujte je do zbytku své digitální prezentace - zejména do svých webových stránek.

Váš blog je pravděpodobně nejlepším místem pro vkládání videí YouTube.

Videa mohou vysvětlit složitá témata a přeměnit čtenáře vašeho blogu na předplatitele YouTube. Koneckonců, pokud někdo čte váš blog, zjevně se mu líbí váš obsah a může být ochoten se přihlásit k odběru, aby od vás slyšel více.

Jak vidíte na obrázku výše, pravidelně přidávám k příspěvkům na blogu videa. A protože používám karty YouTube a žádám diváky o odběr, mám hodně odběratelů.

Váš blog však není jediným místem pro vkládání videí YouTube. Skvělou volbou může být domovská stránka vašeho webu, zejména pokud máte video, které vysvětluje váš produkt nebo službu.

Další skvělou volbou jsou produktové stránky.

Vytváření playlistů podle témat a potřeb uživatelů

Seznam skladeb na YouTube je sbírka videí na určité téma nebo témata.

Uživatelé je milují, protože umožňují snadné přehrávání vašich videí. Jedno relevantní video se přehrává za druhým, aniž by museli vyhledávat nebo stisknout tlačítko další. To znamená, že doba sledování se zvýší. Uživatelé se také častěji přihlásí k odběru, když vědí, že máte desítky skvělých videí.

Nejjednodušší způsob, jak vytvořit seznamy skladeb, je uspořádat videa do různých tematických kbelíků.

Na svém kanálu mám například seznamy skladeb pro:

  • e-mailový marketing

  • Digitální marketing

  • SEO

  • Marketing v sociálních médiích

  • Marketing malých podniků

Můžete je však použít k serializaci sady videí nebo k vytvoření králičí nory, která uživatele láká dál a dál do vašeho obsahu.

Identifikujte své magnety pro odběratele a nasměrujte na ně uživatele

Magnetem pro odběratele je každé video, které skvěle mění diváky na odběratele.

Své vlastní můžete najít tak, že pomocí nástroje YouTube Analytics najdete videa, která za posledních několik měsíců přivedla nejvíce odběratelů.

Tato videa jsou magnety pro vaše odběratele. Tím, že na ně přivedete uživatele, byste měli zvýšit počet odběratelů, které každý měsíc získáte.

Existuje spousta způsobů, jak toho dosáhnout, včetně několika metod, které jsem popsal výše. Jedním z příkladů je přidat je jako závěrečnou kartu nebo je propagovat jako hlavní video na domovské stránce svého kanálu.

Optimalizujte konce svých videí pomocí koncových karet a CTA

Příspěvek na blogu byste neukončili bez výzvy k akci (CTA), tak proč by to u vašich videí na YouTube mělo být jinak?

Koncové karty jsou funkcí výzvy k akci na konci videa na YouTube, která vám umožňuje propagovat další video, propagovat jiný kanál, odkazovat na vaše webové stránky nebo, což je v našem případě nejdůležitější, vybízet diváky k odběru.

Vybraná závěrečná karta se může objevit v posledních pěti až dvaceti sekundách videa, ale video musí mít alespoň 25 sekund.

Vytvořte značkové prvky pro svůj kanál

Značkový vodoznak umožňuje divákům přihlásit se k odběru vašeho kanálu v rámci vašeho videa. Jako vodoznak můžete použít logo své značky, ale nemusíte. Někteří YouTubeři napodobují tlačítko pro přihlášení k odběru na YouTube, aby přiměli lidi ke kliknutí.

Pokud je to možné, doporučuji zahrnout další značkové prvky. Většina mých videí má podobný styl miniatur, pokud jde o barvy (například oranžovou) a rozvržení.

Ujistěte se, že i váš profilový obrázek a obrázek banneru odpovídají značce.

Mějte plán propagace svého kanálu YouTube napříč ostatními marketingovými kanály

Snažte se při každé příležitosti důsledně propagovat svůj kanál YouTube napříč ostatními marketingovými kanály.

Já například propaguju svá videa na YouTube na svém profilu X a dalších sociálních kanálech, jakmile je zveřejním. Svým odběratelům také rozesílám e-maily.

Také hledám příležitosti, jak do svých příspěvků na blogu začlenit relevantní videa z YouTube. A pokud vím, že tweet, o kterém přemýšlím, by byl lepší s jedním z mých videí, můžete se vsadit, že ho přidám.

FAQs

Kolik sledujících potřebujete k zpeněžení svých videí na YouTube?

Abyste mohli vydělávat na videích na YouTube, potřebujete alespoň 1 000 odběratelů a 4 000 platných hodin sledování za rok.

Jak se stát úspěšným youtuberem?

Úspěšnými youtubery se můžete stát díky strategiím, jako je tvorba skvělého obsahu, optimalizace videí na YouTube pro algoritmus a sdílení videí na různých sociálních sítích.

Jaké jsou způsoby, jak vydělávat peníze jako YouTuber?

Na YouTube můžete vydělávat publikováním populárních videí, na kterých běží reklamy, stát se partnerem nebo nabízet placené členství. Lze jej také využít k budování důvěry ve vaši nabídku.

Jak zvýšit počet odběratelů na YouTube?

Počet odběratelů na YouTube můžete zvýšit optimalizací svých videí pro vyhledávací algoritmus YouTube, zveřejňováním a propagací svých videí na více kanálech, soustavným zveřejňováním a jednoduchou žádostí diváků o odběr.

Jak mohu na YouTube spustit reklamu?

Reklamy na YouTube můžete spouštět prostřednictvím účtu Google Ads. Neexistuje cíl kampaně specifický pro video, takže zvolte Vytvořit kampaň bez vedení cíle a poté jako typ kampaně vyberte Video.

Závěr

Nemusíte si kupovat falešné odběratele, abyste zvýšili počet svých sledujících na YouTube. Místo toho se snažte vytvářet výjimečný obsah na YouTube, který vaše publikum přiměje vracet se pro další.

Jakmile zvládnete základy, experimentujte s věcmi, jako jsou spolupráce a reklamy na YouTube.

Pokud vynaložíte dostatečné úsilí, uvidíte, že počet odběratelů začne stoupat.

Jediné, co musíte udělat, je začít.


Mohlo by vás zajímat

Skupina marketérů sleduje výsledky kampaně na obrazovce
  • autor Redakce
  • 05. 05. 2025
Efektivní reklama na LinkedIn